συντήρηση (ανανέωση) μεταχειρισμένου




από που ξεκινάς τη συντήρηση-επισκευή-βελτίωση όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο (του οποίου ούτε τα χμ, ούτε τη χρήση είσαι σε θέση να ξέρεις).?


θεωρητικά μπορείς να ξεκινήσεις με μια εκτύπωση των στοιχείων (ρυθμίσεων & σφαλμάτων) που βρίσκονται στον εγκέφαλο (ECU - Electronic Control Unit) σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

στη συνέχεια μπορείς να κάνεις ένα έλεγχο συμπίεσης:
επιτρεπτά όρια: 9-13BAR ή 135-225 PSI
αυτό θα δείξει αν υπάρχει πρόβλημα με τα ελατήρια
(άρα και με τις καταναλώσεις καυσίμου και λαδιού και με τις επιδόσεις)
(μέγιστη κατανάλωση καυσίμου λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα)
(μέγιστη κατανάλωση λαδιού 100 ml ανά 1000 χιλιόμετρα)

εννοείται ότι ελέγχουμε συχνά για διαρροές:
γύρω από το καπάκι του λαδιού
στη βάση του μετρητή λαδιού
κάτω από το κάρτερ
γύρω από την πεταλούδα καυσίμου
το κιβώτιο ταχυτήτων
τα σωληνάκια των φρένων

μπαταρία:
τουλάχιστο 12,5 βόλτ σβηστό
και 14,2 αναμμένο