ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Σε SMART CABRIO 450 μοντέλο 2000, με κινητήρα 600 cc
κατεβάσαμε κινητήρα 600 άρι και ανεβάσαμε έναν 700 άρι
Αλλάξαμε μόνο τον κινητήρα.
ΠΡΟΣΟΧΗ: πλεξούδα κινητήρα κρατήσαμε την παλιά από το 600 άρι.
ΠΡΟΣΟΧΗ: δυναμό κρατήσαμε από το 600 άρι (ΔΕΝ δουλεύει το δυναμό από 700 άρι)

Κατεβάσαμε το πλαίσιο που φιλοξενεί κινητήρα και σασμάν όπως φαίνεται στην 1η φωτο

Αναρτούμε το αυτοκίνητο σε τριπόδια

Αφαιρούμε το πίσω panel ξεβιδώνοντας 5 βίδες πίσω, 1 δεξιά & 1 αριστερά.

ώστε το αμάξι να μείνει έτσι...
Αφαιρούμε το θετικό πόλο της μπαταρίας που βρίσκεται στα πόδια του συνοδηγού

Με χαλαρωμένο το χειρόφρενο απελευθερώνουμε τη ντίζα του χειρόφρενου. Η φωτο είναι από κάτω από το αμάξωμα. Με βέλη εικονίζονται οι 2 ντίζες. Αυτές συγκρατούν ένα κυπελοειδές (δε φαίνεται στη φωτο). Με τον αντίχειρα και δυο δάχτυλα τραβάμε προς τα κάτω το κυπελοειδές και με το άλλο χέρι απελευθερώνουμε τις 2 μάνες.
Λύνουμε το σωληνάκι των φρένων από εδώ αφού χαλαρώσουμε και αφαιρέσουμε την ασφάλεια εδώ
(εναλλακτικά μπορούμε να ξεβιδώσουμε το σωληνάκι των φρένων δίπλα από τη φίσα του ABS)
Λύνουμε τις φίσες του ABS
που βρίσκονται κάτω από το αμάξωμα σε αυτο το σημείο

Τοποθετούμε ένα ξύλο κάτω από κινητήρα και σασμάν και το στερεώνουμε με γρύλο

Λύνουμε τα 3 σωληνάκια βενζίνης στα δεξιά
Λύνουμε τη γείωση του σασμάν
Αφαιρούμε τις 2 φίσες από τον εγκέφαλο.
Αν θα κρατήσουμε την πλεξούδα του κινητήρα, πρέπει να λύσουμε όλες τις φίσες μία-μία. (έτσι ελευθερώνουμε την πλεξούδα από τον κινητήρα)
Αλλιώς λύνουμε την κεντρική φίσα κάτω από τη θέση του οδηγού (έτσι ελευθερώνουμε την πλεξούδα από το όχημα)
Λύνουμε τις 4 βίδες που κρατούν το πλαίσιο του κινητήρα-σασμάν (που τώρα πια στηρίζεται στο γρύλο).


Χαμηλώνουμε σιγά-σιγά το γρύλο και το πλαίσιο χαμηλώνει με προσοχή να μη τεντώσουν οι 3 σωλήνες νερού στο κέντρο (οι 2 φαίνονται εδώ)
και η τρίτη εδώ
Αφού ανοίξει η απόσταση και μας «δώσει χέρι» λύνουμε τα νερά (τα συγκρατούμε δεμένα με ένα σύρμα κάπου ψηλά για να μη χυθούν πολλά νερά)

Λύνουμε το ρεύμα του δυναμό

Χαμηλώνουμε το γρύλο κι άλλο μέχρι να ακουμπήσουν οι τροχοί.

Τώρα το πλαίσιο είναι ελεύθερο!