ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ

έτσι φαίνεται πως συναρμολογείται.

η κεντρική ντίζα και το άσπρο πλαστικό


ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ
1. σηκώνουμε το πίσω μέρος του οχήματος σε τριπόδια
2. τραβάμε προς τα κάτω το σιδερένιο ποτηράκι και ελευθερώνουμε μια-μια τις μάνες (με ένα χέρι!)

3.βάζουμε γρύλο κάτω από τον κινητήρα
4.λύνουμε τις 4 βίδες του πλαισίου και χαμηλώνουμε το γρύλο να κατέβει το πλαίσιο2-3 εκατοστά

5. λύνουμε τις βίδες που συγκρατούν το χειρόφρενο μέσα στο όχημα, αφού σηκώσουμε την πίσω μοκέτα.

6. την ώρα που κάποιος βοηθός μέσα στο όχημα κρατάει το κουμπί του χειρόφρενου πατημένο, σπρώχνουμε την κεντρική ντίζα προς τα πάνω, για να βγει από την τρυπίτσα
και έπειτα την τραβάμε προς τα κάτω.

για να ξανατοποθετήσουμε, πρέπει το χειρόφρενο να είναι βιδωμένο στη θέση του.
πρέπει το στέλεχος που υποδέχεται το οδοντωτό της κεντρικής ντίζας (εδώ βαμμένο κόκκινο) να ευθυγραμμιστεί με το οδοντωτό που το σπρώχνουμε από κάτω από το αμάξωμα.

για ευκολία, πριν την τοποθέτηση του οδοντωτού, τραβάμε το χειρόφρενο στη μισή διαδρομή.
αν μετά θέλει ρεγουλάρισμα, πιέζουμε με ένα κατσαβίδι το στέλεχος που φαίνεται κόκκινο εδώ, προς τα πάνω. για πιο χαλαρό χειρόφρενο τραβήξτε το οδοντωτό προς τα κάτω, για πιο σκληρό προς τα πάνω.